onsdag 18 juli 2012

Antirasister = Avskum...

Det finns inget jag avskyr mer än vita så kallade antirasister. Dom är fan värre än svartskallar och negrer. Observera att jag inte pratar om korkade imbeciller som har färgade vänner eller mentalfall som frivilligt har sex med svartingar. Sådana människor struntar jag i. Jag pratar om dom som har mångkulturen och antirasismen som en fix idé och religion. I torsdags blev en vit, svensk 18-årig kvinna gruppvåldtagen av ett blattegäng i Bollnäs. Vad gör antirasisterna då? Jo, arrangerar en demonstration MOT RASISM... hur jävla sjuk i huvudet får man vara? Eftersom jag är en smula konspiratoriskt lagd undrar jag ibland om inte sådana här antirasister egentligen är hemliga agenter av något slag vars uppgift är att göra oss riktigt förbannade inför det kommande inbördeskriget som förefaller allt mer oundvikligt för varje dag som går. Oavsett vilket, så gör sådana idioter mig väldigt ilsken och sur.

Källa: Sweden Confidential.  

0 kommentarer:

Skicka en kommentar