tisdag 17 juli 2012

Forskare har upptäckt ett samband mellan gener och intelligens...

En ny forskningsstudie har upptäckt ett samband mellan genetiska markörer som kallas haplogrupper och hög intelligens (källa: Fria Tider). I studien ingick människor från 47 länder i Europa, Mellanöstern och norra Afrika. Inte helt oväntat visar det sig att förekomsten av haplogrupper som har positiv inverkan på den kognitiva förmågan är betydligt högre i vita, europeiska länder än i Mellanöstern och Afrika. För mig är detta inte något nytt. Jag har alltid vetat att det är skillnad på blattar och folk, oavsett vad blattekramarna och jämlikhetsdårarna hävdar. Tyvärr är det inte bara skillnad i intelligens. Svartskallar och negrer är i regel också betydligt våldsammare och aggressivare än vita människor, vilket naturligtvis skapar problem i ett civiliserat samhälle med hög kriminalitet och annat elände. Jag anser att man bör försöka stoppa invandringen från underutvecklade länder till Sverige, eftersom den bara skapar en massa problem. På sikt leder hög invandring av blattar och negrer i kombination med låg vit nativitet och rasblandning att den allmänna IQ-nivån i samhället sjunker. Detta i sin tur leder till civilisationens kollaps och en återgång till ett barbariskt mörker. Det är en utveckling som jag inte gillar. Jag vill att min framtid ska vara ljus, fridfull och god. Inte barbarisk, mörk och ond.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar