torsdag 19 juli 2012

Free money...

Fick en glad överraskning idag. Det damp ner ett utbetalningskort i brevlådan med ett värde av 759 kronor. Det var pengar som jag överhuvudtaget inte hade väntat mig. Jag vet inte riktigt varför jag fått dessa pengar, annat än att det har med min blogg att göra. Tydligen har jag några länkar eller något i bakgrunden som alstrar pengar. Jag bloggar absolut inte för att tjäna pengar, men det var ändå väldigt trevligt eftersom det kom helt oväntat, right out of the blue, liksom. Vem gillar inte att få pengar utan att behöva göra ett skit? Fråga bara alla våra invandrare. Jag gick till angivet utbetalningsställe och hämtade ut mina pengar. Efter en avgift på 26 kronor blev det ändå en hel del pengar över. Dom ska jag investera i lite god mat och ett eventuellt biobesök. Det är inte första gången jag tjänat pengar på internet. För några år sedan tjänade jag 1000 kronor på att ha en banner på min dator när jag var ute och surfade på nätet. Men den var så ful och tog upp så mycket plats på skärmen att jag slutade med det. Återstår bara att tacka mina okända välgörare, vilka dom nu är, och säga tack. Hemskt mycket tack.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar