tisdag 17 juli 2012

Trött på fucking Guillou...

Islamvurmaren, f.d KGB-agenten och landsförrädaren Jan Guillou tar varje tillfälle i akt att försvara muslimska terrorister (källor: Avpixlat, Aftonbladet). Är så trött på den fula, jävla gamla gubben. Ett rikt överklassäckel som föddes med en silversked i munnen som leker vänsterrevolutionär. Patetiskt. Kan han bara inte gå och dö? Hans böcker är överskattade och rena skiten, med undantag för Ondskan. Den är någorlunda läsvärd. Jag väntar bara på att Guillou ska komma ut som troende muslim. Han är förmodligen redan muslim i hjärtat, men håller än så länge inne med detta av taktiska skäl. Det är i alla fall vad jag tror. Vi får väl se om min spådom går i uppfyllelse.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag gillar hans böcker, har läst alla hamilton och arn böckerna tex.

jag rekomenderar dom starkt

mika sa...

Nej, fy, usch. Alldeles för muslim-vänliga för min smak.

Skicka en kommentar