tisdag 11 september 2012

Blattar hotade städpersonal på migrationsboende i Säffle....

All trappstädning på Migrationsverkets boende i Säffle stoppas omgående efter att städpersonalen utsatts för hot och trakasserier av blattepacket som bor där, rapporterar sajten Fria Tider. Ännu ett bevis för att blatteslöddret aldrig blir nöjda, oavsett hur mycket man springer benen av sig för att vara dessa avskum till lags. Själv skulle jag vara glad och tacksam om någon städade upp efter mig, helt gratis dessutom. Frågan är varför vi tar emot sådant här slödder i Sverige överhuvudtaget? Jag menar, jag skiter fullständigt i ifall det är krig i deras länder och det är fattigt där. Det berör mig inte ett dugg. Med tanke på att dom är som förvildade apor är det kanske inte så konstigt att dom inte kan skapa fungerande samhällen. Hursomhelst bör vi inte göra deras problem till våra problem. I stället för att städa ÅT blattarna, bör vi städa UT blattarna. Gärna med automatvapen och dylikt. Sådant slödder har inte här i Sverige att göra.

Källa: Fria Tider.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dessa människor trivs inte här tvärtom hatar de allt vi står för
De trivs bäst bland
bilvrak/klotter/byakrig/kvinnoförtryck/medeltidssträvan
MVH aos

mika sa...

Det ligger nog en hel del i det du säger. Det kanske rentav är så att alla dessa våldtäkter, bilbränder, skjutningar och dylikt är ett sätt för blattarna att skapa lite hemtrevnad.

Skicka en kommentar