måndag 19 november 2012

87-årig kvinna sparkad i underlivet av blattegäng...

En 87-årig kvinna i Helsingborg blev svårt misshandlad av ett invandrargäng efter att hon uppmanat några blatte-ungdomar att sluta plåga en hund. Blattarna slog ned den äldre kvinnan och överöste henne med slag och sparkar när hon låg försvarslös på marken. Några av svartingarna tvingade isär kvinnans ben medan andra svart-apor sparkade henne mellan benen med full kraft så att hon fick svåra blödningar i underlivet. (Källa:Fria Tider)

När jag läser sådant här blir jag väldigt upprörd. Man får lust att släppa lös främlingsfientliga mördare som Lasermannen, Peter Mangs m.fl ur fängelset så att dessa kan utöva lite av sin rasse magic på dessa svin. Hade jag fått bestämma så hade jag låtit avrätta dom skyldiga om jag fått tag på dom. Jag skiter i om dom är minderåriga. Dom hör inte hemma bland människor. Hade offret varit svartskalle eller neger så hade det varit krigsrubriker i media och det hade anordnats fackeltåg mot rasism. Nu blir det bara några ynkliga små notiser i media. Det är för jävligt.  

1 kommentarer:

Göran sa...

Detta var verkligen en grymt feg handling. Hoppas verkligen man får tag i dessa svin och skickar ut de ur landet fort som fan.

Skicka en kommentar