tisdag 11 december 2012

Funderar på att bygga ett eget hemmagym...

På senare tid har jag allt mer börjat fundera på att bygga ett eget gym. Det svåra är väl bara att hitta en lokal som är lämplig för ändamålet. Är trött på att behöva träna tillsammans med en massa grymtande neanderthalare. Jag vill vara för mig själv. Hatar att behöva vänta på min tur eller när alla bänkar är upptagna. Blir irriterad när jag står och tränar vid en maskin och det kommer en byfåne och frågar om man har många repetitioner kvar. När detta sker så brukar jag säga att jag har 5-6 set kvar. Då orkar idioten inte stå och vänta och försvinner någon annanstans. Säger jag att jag bara har 1 eller 2 set kvar kommer aset att stå kvar och glo på en tills man är klar. Har aldrig gillat att gå till gymmet men det blir mer och mer outhärdligt för varje år som går. Måste bero på att jag blir allt äldre. Ju äldre jag blir, desto mer vill jag vara ifred. 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar