måndag 10 december 2012

Palmes son stämmer film...

Mårten Palme anmäler filmen "Call Girl" för förtal eftersom han anser att hans far, förre statsministern Olof Palme, framställs som en sexköpare i filmen. Landsförrädaren Palme beskrivs av många som hjärnan bakom omvandlingen av Sverige från ett homogent, vitt land till ett rasblandat, mångkulturellt land. Själv tror jag att han bara var en marionett åt en främmande makt. Detta gör honom dock inte mindre avskyvärd i mina ögon. Rykten om att Olof Palme köpte sex av unga prostituerade har funnits länge. Själv är jag övertygad om att Palme var ett äckligt pervo som utnyttjade minderåriga tjejer. Tror att många av våra nuvarande rikspolitiker också är sexköpare och pedofiler, och att media håller dom bakom ryggen i utbyte mot pengar i form av mutor, presstöd och annat. Ett slags "jag kliar din rygg om du kliar min"-förhållande. Därmed undgår dessa skumma politiker en kritisk granskning som skulle kunna leda till åtal och fängelse.

Källa: Expressen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar