lördag 15 december 2012

Parasiten Malmström får 40 miljoner i lön efter skatt...

I februari 2010 blev flyktingkramaren Cecilia Malmström EU-kommissionär med ansvar för asyl- och migrationsfrågor. Nu har affärssajten di.se räknat ut att Malmströms samlade ersättning efter fem år på sin post kommer att bli cirka 40 miljoner efter skatt. Det är synnerligen lönsamt att vara EU-politiker, vilket är anledningen till att politikerna försvarar EU med näbbar och klor. För oss vanliga dödliga är det snarare av största vikt att krossa EU-helvetet för gott.

- Det är förmodligen inte rimliga villkor i tider av kris, skriver Cecilia Malmström i ett mail till di.se.  - Självklart sticker det i ögonen i tider av kris att ersättningen är så pass hög. Men hur man än skulle vilja att det ser ut så fastställs min lön, och alla andra EU-anställdas löner, av politiska beslut medlemsländerna emellan. Från min horisont kan jag bara se till att arbeta så hårt som jag bara kan för att göra mig förtjänt av den här lönen.

Hennes så kallade "jobb" består i att försöka översvämma Europa med så många svartskallar och negrer som möjligt, och därigenom förstöra dom biologiska och kulturella grundvalar som länderna i Europa vilar på. Denna parasit förtjänar inte ens att leva, än mindre en fantasilön. Hon är en landsförrädare av den allra värsta sorten.
Källor: Fria Tider, Di.se.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar