tisdag 26 februari 2013

Ännu en årsdag...

Så var det dags igen. Åren dom bara går och går. Är inte särskilt förtjust i att räkna årsringar. Man vill liksom inte bli påmind om att man blir äldre och fulare för varje år som går. För mig har det varit en dag som alla andra. Arbete och betala en massa räkningar. Även om man själv inte ägnar denna dag någon större uppmärksamhet så är det omöjligt att ignorera den. Gratulationer väller in från alla håll och kanter. Man får vara glad att det fortfarande finns dom som tänker på en. När jag tänker tillbaka på mitt liv får jag en overklighetskänsla. Jag trodde aldrig att mitt liv skulle bli som det har blivit. Men om livet ger dig citroner är det bara att göra lemonad, heter det ju. Stort tack till alla er som gratulerat. 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar