onsdag 5 november 2014

Fuck SVT...

Idag gjorde jag mig av min TV. Det var lika bra. Tittade ändå aldrig på skiten. Ska bli skönt att slippa betala ut ett endaste rött öre i licensavgifter till parasiterna på SVT (Solsystemets Vidrigaste Television.) Det är ju helt åt helvete att man ska behöva betala en extra avgift bara för att man har en TV i sitt hem. Dom få gånger jag satt bänkad framför dumburken var det inte SVT:s skitkanaler jag tittade på. Men likväl var jag tvungen att betala för dessa. Det var helt klart tvånget att betala TV-licens som var den avgörande faktorn bakom mitt beslut. Hade jag inte varit tvungen att betala den så hade min TV fortfarande stått kvar på sin plats och samlat damm. Men nu slipper jag i alla fall bekosta SVT:s undermåliga så kallade "underhållningsprogram" och sjuka propaganda i fortsättningen. Dom kan dra åt helvete.   

0 kommentarer:

Skicka en kommentar