söndag 5 juli 2015

Dressed for success...

Ett par bilder på mig nedan från i onsdags där jag poserar i militärkläder, beväpnad med en soft air gun automatkarbin som är förvillande lik ett äkta krutvapen. Jag och min kamrat hade verkligen trevligt på vår lilla skytteträff. Han skänkte mig dessutom ett antal vapen från sin enorma samling vilket naturligtvis är tacknämligt. Jag är normalt mer intresserad av vanliga luftvapen än av soft airguns, men eftersom jag oftast skjuter inomhus på korta avstånd så funkar det även med sådana vapen. Precisionen är bättre än jag förväntade mig och det är förbannat roligt att skjuta med helautomatiska vapen. Förhoppningsvis kommer jag att få tillfälle att skjuta mer utomhus framöver. Det är alltid roligare när man kan dra ut på avstånden i skyttet.



0 kommentarer:

Skicka en kommentar