tisdag 1 mars 2016

HELA Sverige ska berikas...

Idag trädde en ny lag i kraft som tvingar samtliga Sveriges kommuner att ta emot "flyktingar". Det är dåliga nyheter för dom kommuner som hittills varit relativt förskonade från mångkulturens härjningar. Jag är lite kluven inför den nya lagen. Jag tycker självfallet synd om samtliga kommuner som tvingas ta emot en massa överflödigt pack från utlandet. Men jag tycker också samtidigt att det är bra att även lite rikare och mer välbärgade individer som har råd att bosätta sig långt bort från dom mångkulturellt utsatta områdena nu tvingas leva med dom negativa aspekterna av mångkulturen. Jag har noterat att många av dom som försvarar massinvandring och mångkultur ofta själva lever i etniskt svenska områden. Men mångkultur är betydligt mer än nya spännande maträtter, Zlatan och Kent-den-snälle-adopterade-kinespojken. Något jag hoppas att dessa slödder snart kommer att inse.

Källor: AftonbladetSVTTV4


1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag instämmer i det du skrev. Denna nya lag kommer väl sätta skräck i framförallt Moderaterna...

www.rlm.nu
en mycket intressant podcast
lyssna på den, du kommer skratta, det gjorde jag iaf

Skicka en kommentar